MEDİADA REKLAM və ya GİZLİ OYUNLARLA QURULAN "ƏMƏKDAŞLIQ": bu sahədə acınacaqlı vəziyyət hökm sürür

img

20-05-2023 [12:21]


Hazırda media sektorunda əsasən şəxsi münasibətlər üzərində qurulan reklam bazarı çirkin gizli oyunlarla idarə olunur.

Mia.az-ın əldə etdiyi məlumata görə, "reklam menecerləri"nin əksəriyyətinin media orqanları ilə "işbirliyi" baradə olduqca maraqı iddialar var.

Məlumata  görə, bir çox PR menecerlər və ya saytlarla əlaqə yaradan işbazlar təmsil etdikəri şirkət və ya təşkilatıların rəhbərlərinə də kələk gəlirlər: "Məsələn, deyirlər ki, filan sayta aylıq 1000 manat ödəyirik. Halbiki, araşdırsanız, bundan xeyli az verilir. Aradakı fərq isə əvvəlcədən razılaşdırılımış oyun qaydasına əsasən "otkat" şəkilində PR-şik xidməti göstərənlərə geri verilir".

Məlumatlı mənbə bəzi sayt rəhbərlərinin də bu qanunsuz oyuna həvəslə girdiklərini deyir: "Asan qazancdan kim qaçar ki?!  Hətta elə saytlar var ki, belə "reklam" və aylıq pul ödənişi hesabına press-relizlər "çırpışdırmaq"dan yana sayta giriş sayını (İP) saxta yollarla artırırlar. Bunun üçün hətta hər ay əlavə olaraq 400 manat xərcləyənlər var. Təsəvvür edin ki, ay ərzində saytına giriş 10-15 min olmayan redaktorlar var ki, saxta yolla bu rəqəmi günlük 20 minə qaldırırlar. Belə saytların arasında peşəkarlıqdan dəm vuran, hətta "biz xarici media ilə əməkdaşlıq edirik" deyə öyünən və dövlətdən qrant alan sayt rəhəri də var...".

P.S. Mia.az saytı olaraq, bu və ya digər faktlarla bağlı araşdırma aparırıq. Yaxın günlərdə hansı saytların hansı qurumlarla "separat oyunlar"a getməsi, hətta "57 saytla əməkdaşlıq edirəm" deyən mətbuat katibinin hansı oyunlardan çıxdığı, hansı saytların saxta İP artırması barədə məlumatları paylaşacağıq.

Samir MUSAYEV

MİA.AZ


Digər xəbərlər
SON XƏBƏRLƏR