Ötən il Azercell-in Telefon Mərkəzinin müştəri məmnuniyyəti indeksi 95%-ə çatıb
04-04-2025 [17:06]
İl ərzində Azercell-in Telefon Mərkəzi 3 milyona yaxın zəng qəbul edib.
Mia.az xəbər verir ki, bir zəngin orta gözləmə müddəti 35 saniyə, orta cavablama vaxtı isə 2.5 dəqiqə təşkil edib. Bu da qəbul edilmiş beynəlxalq standart ilə müqayisədə (6-7 dəqiqə) yüksək göstəricidir. Zənglər əsasən tariflər, internet paketləri, rəqəmsal xidmətlər, müştərək xidmətlərə dair məlumatlar, nömrə ilə bağlı əməliyyatlar, balans və cari kampaniyalar ilə əlaqədar olub.
Digər tərəfdən Azərbaycan dilində tam spektr xidmət göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistent “Aicell”in müraciətləri həll etmə prosesləri də ötən il ərzində davamlı olaraq təkmilləşdirilib. Nəticədə 2024-cü ilin sonuna Telefon Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin təxminən 17%-i operatorlara yönləndirmədən süni zəka tərəfindən cavablandırıb. Bu da öz növbəsində daha qısa müddət ərzində daha çox müraciətin cavablandırılmasına, həmçinin müştərilərin vaxtına qənaət edilməsinə dəstək olub. Ötən il abunəçilərin “Aicell” ilə ünsiyyətə marağı daha da artaraq 78.5%-ə çatıb, botun istifadəçi istəklərini düzgün anlama səviyyəsi isə 96.6% təşkil edib.
Azercell-in rəqəmsal ünsiyyət kanalları da müştərilərlə effektiv əlaqə qurmaqda mühüm rol oynayıb. Çat mərkəzi ilboyu ümumilikdə 750 000-dən çox müraciəti cavablandırıb, bunlardan təxminən 103 000-i “Facebook” və “Instagram” üzərindən daxil olan şəxsi mesajlar təşkil edib. Fərdi müraciətlərlə yanaşı, “Facebook”, “Instagram”, “YouTube”, “LinkedIn” və “TikTok” sosial şəbəkələrində 380 000-ə yaxın müştəri şərhi də cavablandırılıb.
Ötən ilin dekabr ayında lider mobil operator telekommunikasiya bazarında daha bir ilkə imza ataraq müştəri sorğularını operativ və fasiləsiz cavablandırmaq üçün “AI Chat Bot” həllini də istifadəyə verib. “Azercell” mobil tətbiqi daxilində süni zəka texnologiyası əsasında işləyən bu həll müştəri sorğularını 24/7 rejimində cavablandırır. Süni zəka assistentlərinin ümumi mövzularla bağlı daxil olan müraciətləri yerində cavablandırması Əlaqə Mərkəzinin təmsilçilərinə abunəçilərə daha fərdiləşmiş xidmət göstərməyə imkan verib.
2024-cü ildə Azercell-in Telefon Mərkəzinin müştəri məmnuniyyəti indeksi 95%-ə çatıb. Bu göstərici qəbul edilmiş beynəlxalq standard sayılan 85%-dən 10% yüksəkdir.
Azercell-in təqdim etdiyi xidmətin keyfiyyətinin daha bir göstəricisi lider mobil operatorun əldə etdiyi beynəlxalq uyğunluq sertifikatıdır. Ötən ilin mart ayında “TÜV Austria Azərbaycan” MMC tərəfindən həyata keçirilən keyfiyyət auditinin nəticəsi olaraq Azercell “ISO 10002:2018 (Keyfiyyətin idarə olunması — Müştəri məmnuniyyəti – Müəssisələrdə şikayətlərə baxılmasına dair təlimatlar) beynəlxalq standartına uyğunluq sertifikatına layiq görülüb. Qeyd edək ki, bu sertifikat müştərilər tərəfindən irəli sürülən təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını, eləcə də şikayətlərə baxılması prosesinin davamlı təhlilini təmin edən şirkətlərə verilir.
7/24 abunəçilərin sorğularını qəbul edən Azercell-in Telefon Mərkəzinə *1111 qısa nömrəsi, eləcə də (012) 4904949 (Fakturasız Xətt abunəçiləri üçün) və (012) 4905252 (Fakturalı Xətt abunəçiləri üçün) şəhər nömrələri vasitəsilə müraciət etmək mümkündür.
Rafael Qvaladzeyə “Vətənə xidmətə görə” ordeni verildi - Sərəncam
Afrikada qarayara epidemiyası yayılır - 50 begemot birdən ölüb
Ceyhun Bayramov Türkiyəyə gedir
Azərbaycan neftinin qiyməti 64 dollara endi
Sarıcalı kəndinə daha 39 ailə köçürülüb
Azərbaycan Ordusunun mövqeləri yenə atəşə tutulub - Müdafiə Nazirliyi "adekvat cavab tədbirləri görüldü" deyir
“QHT işi” üzrə daha iki nəfər həbs olunub
Prezidentdən beynəlxalq forumda mühüm mesajlar: "Sülh sazişinə gəldikdə, top ermənilərin tərəfindədir və..." - TAM MƏTN + VİDEO (YENİLƏNİB)
Rəsmi Moskvadan ABŞ-ın Çinə qarşı şok qərarına reaksiya: “Amerika təktərəfli formada özünü qorumağa üstünlük verir"
ÖZƏL VƏ GÖZƏL GÜNÜN MÜBARƏK, NƏRGİZ XANIM!
Bu gün sizi nə gözləyir? - BÜRCLƏR
Somali ordusu "Əl-Şəbab"ın ələ keçirdiyi qəsəbələri geri alıb
"The Limitless Group" yeni bir uğur hekayəsini elan edir - Sunal Nəbiyev məşhur universitetə qəbul olunub
Türkiyədə şagirdlər dönərdən zəhərlənib
İndoneziya prezidenti Türkiyəyə gəlir - Açıqlama
Sumqayıtda iküçə itləri 6 nəfər i dişləyib
ERMƏNİSTAN SƏRHƏDDƏ TƏXRİBATDAN ƏL ÇƏKMİR - "Adekvat cavab tədbirləri görülüb" (YENİLƏNİB)
İsrail hərbçiləri çadırı vurub - Daha 3 uşaq ölüb
Əfv Məsələləri Komissiyası növvbəti iclas keçirib
Dollar neçəyə olacaq? - Mərkəzi Bank yeni məzənnəni açıqladı
PREZİDENT BU UNİVERSİTETƏ REKTOR TƏYİN ETDİ - Anar Eminov kimdir?
Suriyada xristian kökənli xanım nazir: "Bu ölkə hansısa məzhəbə deyil, bütün suriyalılara aiddir" - "Bu hökumət texnokratlardan ibarət olacaq"
BMT Baş katibi Tramp və Netanyahuya qarşı çıxdı: "...bu, müharibə cinayəti deyilmi?
Türkiyədə qız qaçırma olayı qanla bitdi - 13 nəfər güllələnib, biri polis əməkdaşıdır (FOTOLAR)
ABŞ Yəməni yenə bomabalayıb - Husilər itkini açqladı
İlham Əliyev: "Əfsuslar olsun ki, Ermənistanın hərəkətləri..."
"Bu, birmənalı olaraq uğursuz olacaq” - Prezidentdən xəbərdarlıq
Yaponiya Şimali Koreyaya qarşı sanksiyaları uzatdı
Şimali Koreya lideri: "Heç bir güc bizi nüvəsiz qoya bilməz" - "Bu silahlar dövlətimizin təminatıdır"
Benzin və dizel Türkiyədə ucuzlaşdı - Yeni qiymətlər
Azərbaycan nefti 67 dollara endi
Meksikada oynayan 39 yaşlı Ramos: "Bu kuboku qazanmaq əla olar"
ABŞ-ın Virciniya ştatında atışma: 3 nəfər ölüb, yaralılar var
İsrail Livana zərbələr endirib - "Hizbullah"ın silah deposu vurulub
Türkiyədə yenə zəlzələ olub - 4.2 bal gücündə
Çempionlar Liqası: iki oyun, iki sürpriz nəticə...
ABŞ İRANI YENƏ HƏDƏLƏDİ: "Ya danışıqlara gələcəksiz, ya da..."
Quterreş BMT binasının qarşısında: "Qəzza ölüm meydanına çevrilib"
Rusiya və ABŞ nümayəndə heyətləri İstanbulda ikinci dəfə görüşəcək - Tarix və məkan açıqlandı
PENTAQON RƏHBƏRİ DÖVLƏT BAŞÇISINI ÖLKƏSİNDƏ TƏHDİD ETDİ: "Panama kanalını Çinin təsirindən çıxaracağıq"
Bu gün sizi nə gözləyir? - BÜRCLƏR
Naxçıvan şəhərində uzunömürlü Xan çinarlar əkilir