Azercell-in Telefon Mərkəzi ilk yarım ildə 3 milyon zəng qəbul edib
09-07-2024 [16:15]
“Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədinə sadiq qalan lider mobil operator daxil olan müraciətləri operativ və effektiv şəkildə cavablandırmağa və müştərilərə əlçatan olmağa davam edir.
2024-cü ilin ilk yarısında “Azercell”in Telefon Mərkəzi 3 milyon zəng qəbul edib. Daxil olan müraciətlər ortalama 2 dəqiqə 30 saniyə ərzində cavablandırılıb. Bu da qəbul edilmiş beynəlxalq standart - 6-7 dəqiqə ilə müqayisədə yüksək göstəricidir. Zənglərin məzmunu internet paketləri, nömrə ilə bağlı əməliyyatlar, tarif və müştərək xidmətlərə dair məlumatlar, balans və ödəmə məsələləri ilə əlaqədar olub.
Qeyd olunan müddətdə “Azercell”in Onlayn Müştəri Xidmətlərinə 450 minə yaxın müraciət daxil olub. Lider mobil operatorun rəsmi “Facebook”, “Instagram”, “Linkedin”, “Twitter” və “YouTube” səhifələri üzərindən isə 256 minə yaxın müraciət cavablandırılıb.
Ötən ilin noyabr ayında Azərbaycan dilində tam spektr xidmət göstərməyə başlayan süni zəka əsaslı ilk virtual assistent “Aicell” də artıq müştəri məmnuniyyətini qazanıb. Abunəçiləri Telefon Mərkəzinə yönləndirmədən bir çox servisi dərhal özü həyata keçirən “AiCell” zənglərin 11%-ni cavablandırıb. Öz növbəsində Mərkəzə müraciət etmiş müştərilərin 72%-i suallarının cavablandırılması üçün “Aicell”i tərcih ediblər və bot abunəçilərin istəklərini 95% tam düzgün şəkildə anlayaraq onlara müvafiq xidmət göstərib. Hazırda 10 istiqamətdə xidmət göstərən “Aicell” məlumatlandırma, aktivləşdirmə və deaktivləşdirmə ilə yanaşı, həm də abunəçilərə diaqnostika xidmətləri göstərir.
2024-cü ilin ilk yarım ilində “Azercell”in Telefon Mərkəzinin müştəri məmnuniyyəti indeksi qəbul edilmiş beynəlxalq standartı (85%) keçərək yüksək göstəriciyə - 95%-ə çatıb.
Telefon Mərkəzi bu ildən etibarən həm də təklif etdiyi xidmətlərin siyahısını genişləndirərək xidmət satışını da həyata keçirməyə başlayıb.
“Azercell”in təqdim etdiyi xidmətin yüksək keyfiyyətinin daha bir göstəricisi lider mobil operatorun əldə etdiyi beynəlxalq uyğunluq sertifikatıdır. Cari ilin mart ayında “TÜV Austria Azərbaycan” MMC tərəfindən həyata keçirilən keyfiyyət auditinin nəticəsi olaraq, “Azercell” ISO 10002:2018 (Keyfiyyətin idarə olunması — Müştəri məmnuniyyəti – Müəssisələrdə şikayətlərə baxılmasına dair təlimatlar) beynəlxalq standartına uyğunluq sertifikatına layiq görülüb. Uyğunluq sertifikatı müştərilər tərəfindən irəli sürülən təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını, eləcə də şikayətlərə baxılması prosesinin davamlı təhlilini təmin edən şirkətlərə verilir.
7/24 abunəçilərin sorğularını qəbul edən “Azercell”in Telefon Mərkəzinə *1111 qısa nömrəsi, eləcə də (012) 4904949 (Fakturasız Xətt abunəçiləri üçün) və (012) 4905252 (Fakturalı Xətt abunəçiləri üçün) şəhər nömrələri vasitəsilə müraciət etmək mümkündür.
Cangüdən tələbi rədd olunan partiya sədri: “Əgər mənə sui-qəsd olusa..." - "Ölkədə xaos çıxarmaq üçün məni öldürmək istəyirlər"
Türkiyədə 70 kq qızılla tutulan azərbaycanlı diplomatdır, yoxsa...? - Təzadlı xəbərlər yayılır + FOTOLAR (YENİLƏNİB)
Laçın rayonunda zəlzələ olub
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
Çinin həbs etdiyi, Trampın isə "dərhal azadlığına nail olacağam" dediyi media rəhbəri: "Bəli, ABŞ-dan siyasi dəstək almağa çalışırdım..."
Milli Məclisin bəzi deputatlarına mənzil verilib - Evi olan da yeni mənzilə "yox" deməyib
"İnvest-Az İnvestisiya Şirkəti" məhkəməyə verildi
"Qalatasaray" TFF-yə müraciət etdi - Arda Turanın komandası ilə oyun təxirə salınacaq?
İqtisadi fəaliyyət növləri üzrə vergi münasibətlərinin vahid standartları təsdiqlənib
Azərbaycan neftinin qiyməti 77 dollara yaxınlaşır
71 yaşlı yəhudi tarixçi peyğəmbərin məzarında öldürülüb - Nazir "Tarixi saxtalaşdırmaq üçün hərbçilərlə birgə gəlmişdi" deyir
İsrail ordusu Beyrutun cənubuna ard-arda daha 4 hücum edib
İstanbulda fabrik yanıb
Piyadanı vuraraq öldürən direktor müavininə şərti cəza verildi
Bu gün sizi nə gözləyir? - BÜRCLƏR
"Yapı Kredi Bank" oyun "alqı-satqısı" ittihamı ilə üz-üzə... - Bank sahibi iddialara nə deyir?
Orban barəsində həbs qərarı çıxan Netanyahunu Macarıstana dəvət etdi: "Məhkəmə odun üstünə benzin tökdü"
İcra başçılarının saxta tender oyunlarının qarşısı alındı
Kılıçdaroğlu məhkəmədə Akşeneri xəyanətdə ittiham elədi, Ərdoğanı isə... - "O, ölkəmiz üçün böyük təhdid və təhlükədir"
Türkiyədə bəzi təyyarə reysləri təxirə salınıb - Səbəb
"Müdir adıma saxta ərizə yazıb" - Bakı şəhər Mədəniyyət Baş İdarəsi məhkəməyə verilib
Regional Təhsil İdarəsinin əməkdaşı yol qəzasında ölüb
"Bakcell”in təşkilatçılığı ilə “Süni İntellektlə Dayanıqlılıq” mövzusunda panel müzakirəsi keçirilib - FOTOLAR
Əməkdar artist Füzuli Hüseynov: "Yəqin onda da bir mafiya var idi"
Dollar neçəyə olacaq? - Mərkəzi Bank yeni məzənnəni açıqladı
COP29 Sədrliyi bəyanat yayıb
Ceyhun Bayramovla Berbok bir araya gəldi - Danışıqlar aparılıb
Prezident İlham Əliyev: "Azərbaycan Cənubi Qafqazda dayanıqlı sülh üçün əlverişli şərait yaradıb"
Prezident İlham Əliyev daha bir qanunu təsdiqlədi - Dəyişiklik
Prezident nazirə yüksək rütbə verdi - Sərəncam
Millətlər Liqası: Türkiyənin rəqibi bəlli oldu
Əsgərləri zorlayan polkovnikə ağır cəza verildi - Türkiyədə (FOTO)
Ərdoğan iddia qaldırdı - Kamal Kılıçdaroğlunu 11 il 8 ay həbs və siyasi qadağa gözləyir
Xalq artisti Rasim Balayev: "Ruhum cavandı, amma cismim qocalıb"
"Artıq olanımızı da itirməyə başlamışıq" - Vaqif Sadıqov
Həlak olan azərbaycanlı hərbçinin nəşi 2 ay sonra tapılıb - FOTO
Livanda daha iki tibb içisi həlak olub
Türkiyə Pakistandakı terror aktını pisləyib
İsrail ordusu Beyrutda daha iki bölgənin boşaldılmasını tələb edib: "Təcili tərk edin!
Jurnalist Qənirə Ataşova şantajla üzləşib? - Açıqlama
Deputat: "Sahibkarları qızışdırmaq düzgün deyil"
"Rabitəbank" ASC vergi borcunu ödəyə bilmir?-
Gəmi, kater... - Dövlət Xidməti bunları hərraca çıxardı + SİYAHI
200 qram südü 10 manat və ya Türkiyədən 2664 manata alınan uzunqulaqlar - KTN "biz almamışıq" deyir, bəs bu eşşəklər hara yoxa çıxıb?
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz