Azercell nümunəvi xidmət keyfiyyəti ilə daim irəlidə!
23-01-2021 [18:03]
Müasir texnologiyaların və biznes həllərin köməyilə abunəçilərinin gündəlik rabitə ehtiyaclarını rahat şəkildə qarşılamağı hədəfləyən ölkənin lider mobil operatoru “Azercell Telekom” hazırda bütün mümkün platformalar üzərindən xidmət spektrini davamlı şəkildə genişləndirir.
Bu barədə şirkətdən Mia.az-a verilən məlumata görə, 2020-ci ilin böyük hissəsini əhatə edən sosial təcrid şəraitinə baxmayaraq, Azercell-in müxtəlif xidmət kanalları müştəri müraciətlərini daha intensiv və operativ cavablama sistemini tətbiq edərək bu sahədə yüksək göstəricilərə nail oldu.
Beləliklə, 2020-ci ildə Azercell-in Telefon Mərkəzinə ümumilikdə 3,950,821 zəng daxil olmuş, bunlardan 95%-i cavablandırılmış, onlayn müştəri xidmətləri üzərindən 449,337 sayda sorğu daxil olmuş və bunların 98%-i cavablandırılmış, Premium dəstək xəttinə daxil olmuş 119,602 müraciətin isə 96%-i cavablandırılmışdır. Qeyd edək ki, Telefon vasitəsilə daxil olmuş müraciətlərin ortalama cavablama müddəti təxminən 2 dəqiqə təşkil edir ki, bu da çox yüksək göstərici nümunəsidir. Azercell-in Telefon Mərkəzi üçün 2020-ci ildə müştəri məmnuniyyəti səviyyəsi 94% təşkil edib. Azercell şirkətinin il ərzində rəsmi Facebook, Instagram, Twitter, Youtube və Linkedin səhifələrindən toplam 134,350 müraciət daxil
olaraq əməkdaşlar tərəfindən cavablandırılmışdır. Fərqli kanallar vasitəsilə daxil olan müraciətlər əsasən mobil internet xidmətləri, balans barədə məlumat, ödəmə, xidmətlərə qoşulma və s. ilə bağlı olub. Bundan əlavə, 2020-ci il ərzində şirkətin Ön Masa, Azercell Ekspres, Azercell Eksklüziv ofislərində, eləcə də Mobil Müştəri Xidmətləri vasitəsilə 949, 292 nəfər abunəçiyə üz-üzə xidmət göstərilib. Qeyd etmək yerinə düşər ki, 44 günlük Vətən Müharibəsi zamanı gücləndirilmiş və gərgin iş rejiminə baxmayaraq, Azercell əməkdaşlarının səyi nəticəsində bütün kanallar vasitəsilə xidmət keyfiyyəti ən yüksək səviyyədə saxlanıldı.
Belə ki, ən son statistikaya əsasən onlayn kanallar vasitəsilə daxil olmuş müraciətlər 100% cavablama göstəricisinə qədər yüksəlib. Hətta, COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar tətbiq olunan uzunmüddətli sərt karantin rejimində Azercell Müştəri Xidmətləri fasiləsiz olaraq onlayn şəkildə fəaliyyət göstərib, yaşı 65-dən yuxarı olan abunəçilərə isə Səyyar Müştəri Xidmətləri tərəfindən pulsuz xidmət təqdim olunub.
Şirkət sosial şəbəkələr üzrə müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsi, müraciətlərin cavablandırılması üzrə dəfələrlə beynəlxalq sertifikatlara layiq görülüb. Azercell-in istifadəyə verdiyi “Kabinetim” tətbiqi isə müştəri məmnuniyyətinin artırılması, şikayətlərin dərhal həlli istiqamətində atılmış böyük addımlardan biri olub. Azercell şirkəti ölkədə qurduğu Müştəri Xidmətləri sisteminin ən yüksək dünya standartlarına uyğun olduğunun nümunəsi kimi ISO 18295:2017 və ISO 10002:2018 beynəlxalq sertifikatlaşma standartlarına da layiq görülüb.
ISO 18295:2017 bilavasitə Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzlərinin İdarə edilməsi Sahəsində Beynəlxalq Sertifikat, ISO 10002:2018 isə Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq sertifikatlardır. “Azercell Telekom” MMC bundan sonra da müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyətinin ən yüksək standartlara uyğunluğu və abunəçi sorğularının çevik və rahat şəkildə cavablandırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirəcək.
Daha ətraflı məlumat üçün [email protected] ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Ərdoğanla Makron nələri müzakirə ediblər? - Telefon danışığı
Bu gün sizi nə gözləyir? - BÜRCLƏR
Britaniyada daha 6391 nəfər koronavirusa yoluxub
ABŞ-dan rəsmi Moskvaya ard-arda yeni zərbələr - Putinin yaxın ətrafındakı yüksək vəzifəlilər və 14 təşkilata sanksiya tətbiq olundu + SİYAHI
Yerevanda müxalifətin çadır düşərgəsində silahlı şəxs saxlanıldı
Mehriban Əliyevadan yeni paylaşım - FOTO
Bakıda 22 yaşlı idmançı idman zalında öldürüldü - Təfərrüat + FOTO
Deputat Operativ Qərargahı "topa tutdu": "Bakının keçmiş meri vardı, o, necə deyirdi..." - "Metro açılmayacaq, toylara da icazə verilməyəcək"
Göyçayda ağır qəza: sürücü və oğlu yaralanıb
Erməni ailələrinin 85%-dən çoxu Qarabağa qayıtmaq istəmirlər
Türkiyədə COVİD-19-a yoluxanların sayı artdı: son gündə daha 11837 nəfərdə virus aşkarlanıb
Bakıda şok olay: 4 nəfər oğlan və qızı döyərək qaçıblar
Türkiyədə 70 nəfər COVİD-19-un mutasiya uğramış formasına yoluxub
Şirvan şəhərində yeni nümunəvi məhəllənin açılışı oldu - FOTOLAR
Qurban Qurbanov: "Bəzi oyunlarda çətinlik çəkirik"
İqtisadi məsələlər üzrə İşçi Qrupun növbəti iclası keçirilib - Nələr müzakirə olunub?
"Qarabağ" yenidən liderliyə yüksəldi
Abşeronda yaşlı qadını soyan yeznə-qayın saxlanıldı - FOTO
"Qəbələ"nin legioneri "Qarabağ"la oyunda zədələnib
BU HƏRBÇİLƏRİN MAAŞLARI QALXDI - MN açıqlama yaydı
“Forbes”dən şok iddia: "Rusiya və NATO müharibə məşqini edib"
“Eurovision-2021” məhdud səviyyədə keçiriləcək
Tbilisi aeroportu Bakıya reyslərlə bağlı məlumat yaydı: "Həftədə 4 dəfə uçuş həyata keçiriləcək"
Müdafiə Nazirliyi Füzulidən yeni görüntülər yaydı - VİDEO
Əfv Komissiyası yenidən toplandı - Daha 100 müraciətə baxılıb
Mikayıl Cabbarov: "İslahatlar uzunmüddətli hədəflərə söykənir"
Çavuşoğlu Gürcüstanlı həmkarını Türkiyəyə dəvət etdi: "Regional məsələlər müzakirə olunacaq"
Azərbaycan Premyer Liqası: "Səbail" "Keşlə" ilə sülhə razılaşdı
MÜDAFİƏ NAZİRLİYİ QARABAĞDA ŞƏHİD OLANLARIN SİYAHISINI YENİLƏDİ: daha 28 nəfərin adı daxil edildi + Tam siyahı
Sabiq icra başçısının həbs müddəti uzadıldı - Məhkəmə prosesi
Dollar neçəyə olacaq? – Mərkəzi Bank yeni məzənnəni açıqladı
AzTV ilə Türkiyənin Sivas Cümhuriyyət Universiteti arasında Əməkdaşlıq Protokolu imzalanıb
DİM: "Qaydaları pozan 3 nəfərin imtahan nəticələri ləğv edilib"
“Aztelekom”un baş direktoruna daha bir müavin təyin olunub - Rabitə sektorunda növbəti dəyişiklik
Yeni nazir “Azərpoçt”un baş direktorunu vəzifədən çıxardı - Keçmiş bankirə yüksək vəzifə verildi + FOTO
Azərbaycanda Ramazan ayı nə vaxt başlayacaq? - Tarix açıqlandı
Magistraturalara qəbul imtahanının nəticələri açıqlanıb