Azercell nümunəvi xidmət keyfiyyəti ilə daim irəlidə!
23-01-2021 [18:03]
Müasir texnologiyaların və biznes həllərin köməyilə abunəçilərinin gündəlik rabitə ehtiyaclarını rahat şəkildə qarşılamağı hədəfləyən ölkənin lider mobil operatoru “Azercell Telekom” hazırda bütün mümkün platformalar üzərindən xidmət spektrini davamlı şəkildə genişləndirir.
Bu barədə şirkətdən Mia.az-a verilən məlumata görə, 2020-ci ilin böyük hissəsini əhatə edən sosial təcrid şəraitinə baxmayaraq, Azercell-in müxtəlif xidmət kanalları müştəri müraciətlərini daha intensiv və operativ cavablama sistemini tətbiq edərək bu sahədə yüksək göstəricilərə nail oldu.
Beləliklə, 2020-ci ildə Azercell-in Telefon Mərkəzinə ümumilikdə 3,950,821 zəng daxil olmuş, bunlardan 95%-i cavablandırılmış, onlayn müştəri xidmətləri üzərindən 449,337 sayda sorğu daxil olmuş və bunların 98%-i cavablandırılmış, Premium dəstək xəttinə daxil olmuş 119,602 müraciətin isə 96%-i cavablandırılmışdır. Qeyd edək ki, Telefon vasitəsilə daxil olmuş müraciətlərin ortalama cavablama müddəti təxminən 2 dəqiqə təşkil edir ki, bu da çox yüksək göstərici nümunəsidir. Azercell-in Telefon Mərkəzi üçün 2020-ci ildə müştəri məmnuniyyəti səviyyəsi 94% təşkil edib. Azercell şirkətinin il ərzində rəsmi Facebook, Instagram, Twitter, Youtube və Linkedin səhifələrindən toplam 134,350 müraciət daxil
olaraq əməkdaşlar tərəfindən cavablandırılmışdır. Fərqli kanallar vasitəsilə daxil olan müraciətlər əsasən mobil internet xidmətləri, balans barədə məlumat, ödəmə, xidmətlərə qoşulma və s. ilə bağlı olub. Bundan əlavə, 2020-ci il ərzində şirkətin Ön Masa, Azercell Ekspres, Azercell Eksklüziv ofislərində, eləcə də Mobil Müştəri Xidmətləri vasitəsilə 949, 292 nəfər abunəçiyə üz-üzə xidmət göstərilib. Qeyd etmək yerinə düşər ki, 44 günlük Vətən Müharibəsi zamanı gücləndirilmiş və gərgin iş rejiminə baxmayaraq, Azercell əməkdaşlarının səyi nəticəsində bütün kanallar vasitəsilə xidmət keyfiyyəti ən yüksək səviyyədə saxlanıldı.
Belə ki, ən son statistikaya əsasən onlayn kanallar vasitəsilə daxil olmuş müraciətlər 100% cavablama göstəricisinə qədər yüksəlib. Hətta, COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar tətbiq olunan uzunmüddətli sərt karantin rejimində Azercell Müştəri Xidmətləri fasiləsiz olaraq onlayn şəkildə fəaliyyət göstərib, yaşı 65-dən yuxarı olan abunəçilərə isə Səyyar Müştəri Xidmətləri tərəfindən pulsuz xidmət təqdim olunub.
Şirkət sosial şəbəkələr üzrə müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsi, müraciətlərin cavablandırılması üzrə dəfələrlə beynəlxalq sertifikatlara layiq görülüb. Azercell-in istifadəyə verdiyi “Kabinetim” tətbiqi isə müştəri məmnuniyyətinin artırılması, şikayətlərin dərhal həlli istiqamətində atılmış böyük addımlardan biri olub. Azercell şirkəti ölkədə qurduğu Müştəri Xidmətləri sisteminin ən yüksək dünya standartlarına uyğun olduğunun nümunəsi kimi ISO 18295:2017 və ISO 10002:2018 beynəlxalq sertifikatlaşma standartlarına da layiq görülüb.
ISO 18295:2017 bilavasitə Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzlərinin İdarə edilməsi Sahəsində Beynəlxalq Sertifikat, ISO 10002:2018 isə Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq sertifikatlardır. “Azercell Telekom” MMC bundan sonra da müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyətinin ən yüksək standartlara uyğunluğu və abunəçi sorğularının çevik və rahat şəkildə cavablandırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirəcək.
Daha ətraflı məlumat üçün [email protected] ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Hava limanında türkiyəli məşhur müğənninin çantası oğurlandı: "Pasportum, hər şeyim getdi..."
İKİ NƏHƏNG ÖLKƏNİN LİDERLƏRİ BİR ARAYA GƏLİR - Bu taixdə
Konfrans Liqası: Arda Turanın komandası uduzdu - NƏTİCƏLƏR
İzmirdə sel yaranıb - Bir nəfər itkin düşüb (VİDEO)
Türkiyədə zəlzələ oldu - 4 bal gücündə
"Fənərbağça" "Ştutqart"ı məğlub etdi - Ardıcıl 2-ci Avropa Liqası qələbəsi qazanıldı
Leyla Əliyeva və Arzu Əliyeva "Eşqi-nur" sərgisini ziyarət ediblər
TFF iki klubu cəzalandıracaq
Ermənilərin Bakıda növbəti məhkəməsi keçirilib
"Ankaragücü"də seçki: klub prezidenti seçildi
Messinin müqaviləsi uzadılıb
Türkiyə, Ərəb Liqası və 15 ölkə İsrailə qarşı bəyanat imzaladı - İlhaq planı ilə bağlı (SİYAHI)
İCRA BAŞÇISININ OĞLU APARAT RƏHBƏRİ TƏYİN EDİLDİ - Kənan Əliyev kimdir? (YENİLƏNİB)
İranda gizlənən Azərbaycan vətəndaşı geri veriləcək - Açıqlama
""İstiqal”, “Şöhrət” ordenlərinə heç kim toxunmayıb" - Əkrəm Əylisli
"Ərəb ölkələrinə söz vermişəm, əgər bunu etsələr, bizim dəstəyi itirəcəklər" - Trampdan İsrailə xəbərdarlıq
CHP-nin növbədənkənar qurultayının vaxtı açıqlandı
QHT işi: Asiman Qocayevin məhkəməsi başlayıb
Sabah iki rayonun bəzi ərazilərində qaz olmayacaq - Xəbərdarlıq
Azərbaycanlı bloger Əfqan Sadıqov həbs olunub - Tbilisidə
Dollar neçəyə olacaq? - Mərkəzi Bank yeni məzənnəni açıqladı
"20 saylı məktəb-liseyə direktor təyin olunmayıb"
İsrail ordusu Livana növbəti zərbələr endirib
Minimum əməkhaqqı nə qədər olacaq? - Gələn ilin büdcəsi...
Tibb ixtisası üzrə verilən şəhadatnamə... - Agentlikdən xəbərdarlıq
Kirayəyə verilən evlərdən vergi alınacaq - 10 faiz
Media subyektləri üçün vergi güzəştinin müddəti daha 3 il uzadılır
Sahibkarlar üçün ƏDV limiti 2 dəfə artırıla bilər
Kamran Əliyev “Belem Bəyannaməsi”ni imzalayıb
“Xarı Bülbül” çilçırağının təqdimat mərasimi olub
Sabiq deputatın 1 milyon 438 744 manat vergi borcu var
Noyabrda 12 gün qeyri-iş günü olacaq
QHT rəhbəri İrəvandan fotolar paylaşıb - Açıqlama + FOTOLAR
Tunisdə gəmi batıb - 40 nəfər öldü, aralarında körpələr də var
"Yıxılana balta vurmaq mənim sənətim deyil" - Əli Nağıyev Ramiz Mehdiyev haqqında belə deyir (MÜSAHİBƏ)
Dəmir yolu xətti təmirə bağlandı, körpə avtomobildə doğuş zamanı öldü - TƏBİB-dən açqlama
Əli Əsədov daha bir qərar imzalayıb
Suriyadan altı azərbaycanlı ölkəyə gətirildi - XİN-dən açqılama
Daxili İşlər Nazirliyinə yeni səlahiyyət verildi
Bakıda tələbə dabaq xəstəliyinə yoluxub? - Açıqlama
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
XOCALIYA DAHA 12 AİLƏ KÖÇÜRÜLDÜ
İrandan Azərbaycana 35 kq narkotik keçirmək istəyiblər
Şirvanda 87 min manatlıq dələduzluq olub
Tramp Rusiyaya qarşı niyə dəyişdi? - Şahin Cəfərli yazır