07-10-2011 [11:48]
Oktyabrın 6-da ?Əks-səda? Beynəlxalq Jurnalist Tədqiqatları Mərkəzi İctimai Birliyi ?Ria-Novosti?Mətbuat Mərkəzində Azərbaycan Respublikası Prezidenti yaninda Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstyi Şurasının maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirdiyi ?Turizm sənayesinin inkişafı: möxcud xidmət səviyyəsi və zəruri tədbirlər? layihəsinin yekunua həsr olunmuş mətbuat konfransı keçirib. Mətbuat konfransında Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin Tədqiqat işləri, Statistika və Lisenziyalaşdırma şöbəsinin rəhbəri Rəhman Oruclu, Azərbycan Respublikası Prezidenti yaninda Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstyi Şurasının əməkdaşı Tural Huseyinli iştirak edib. ?Əks-səda? Beynəlxalq Jurnalist Tədqiqatları Mərkəzi İctimai Birliyinin sədri Sevinc Kərimova bildirib ki, layihə çərşivəsində turizm obyektlərində xidmətin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi üzrə sorğu aparilir. Sorgunun arealı Bakı şəhəri də daxil olmaqla ölkənin 3 regionunu (Quba, Gəncə) əhatə edib.
Sorguda iştirak edən respondentlərin 25 % -ni xidmət obyektlərinin sahibləri, 25 % -ni xidmət işçiləri qalan 50 %-ni xidmət alanlar təşkil edir.
Xidmət alanlar
Ümumiyyətlə mən xidmətin keyfiyyətindən razıyam deyənlər 62% (tam razıyam 41,razıyam11% ), razı deyiləm deyənlər 24%,tamamilə razı deyiləm 4%,heç bir fikrim yoxdur deyənlər 10% təşkil edib.
İşçilərin göstərdikləri xidmət sahəsində aldıqları təlimin keyfiyyəti ilə baglı respondentlərin fikri razıyam deyənlər 48% (tam razıyam 39, razıyam19% ), razı deyiləm deyənlər32%,tamamilə razı deyiləm 15%,heç bir fikrim yoxdur deyənlər 5% təşkil edib.
İşçilər göstərdikləri xidmət sahəsində çox yaxşı istiqamətləndiriliblər fikrinə razıyam deyənlər 48% (tam razıyam 34% , razıyam11% ), razı deyiləm deyənlər 22%,tamamilə razı deyiləm 14%, heç bir fikrim yoxdur deyənlər 16% təşkil edib.
İşçilər mənim arzularımı canla-başla ödəməyə çalışırdılar fikrinə razıyam deyənlər 75% (tam razıyam 52,razıyam23% ), razı deyiləm deyənlər 20%,tamamilə razı deyiləm 4%,heç bir fikrim yoxdur deyənlər 1% təşkil edib.
Bu xidmətdən nə qədər tez-tez istifadə edirsiniz? Respondentlerin arasından ildə 2-3 dəfə deyənləri 20%, ilde 1 defe deyenler 80 % təşkil edib.
Bu xidməti digərlərinə tövsiyyə edərdinizmi? Sualının cavabında respondentler arasında mütləq deyənler 70%, ola bilər 12%, xeyr, qətiyyən 5%, bilmirəm 13% təşkil edib.
Xidmətin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün nə təklif edərdiniz? Bu sualın cavabında yerli turistlər qiymətlərin bahalıgı məsələsini önə çəkib 23%, personalın peşəkarlıgının artırılması 25%, dənizin temizlənməsi 4 % . Bu suala xarici turistlər öz növbələrində viza məsələsində problemlər 9%, sifarişlərdə ləngimələr 4% , xidmət personalı ilə ünsiyyət problemlerini qabardıblar 35%.
Xidmət sahibləri
Göstərdiyimiz xidmətin keyfiyətindən razıyiq fikrinə tam razı olanlar 82%,bilmirəm deyənlər 12 % ,heç bir fikrim yoxdur deyen 6% təşkil edib.Təvazovkarlıq edib razı deyilem deyən tapılmayıb
İşçilərin xidmət sahəsində məlumatlıgından razı olanlar 61%, razı olmayanlar 25 faiz ,tam razı olmayanlar 12 %,bilmirəm deyənlər 2% təşkil edib.
Xidmət sahiblərinin 85 % hesab edir ki, yaxşı xidmət göstərmək üçün kifayyət qədər resurslarımız var, bu fikirlə razılaşmayanlar və fikir bildirmək istəməyənlər 15% təşkil edir.
Xidmətimiz haqqında kifayyət qədər məlumat yaya bilirsizmi? sualın cavabında xidmət sahibi olan respondentlərin 75% müsbət, digər 25 faizsə mənfi cavab verib,10% fikir bildirməkdən imtina edib .
Müştəri həmişə haqlıdır deyen respondentlərin 90%, razı olmayan 5%, tamamilə razı deyiləm deyən 4% , fikir bildirmək istəməyənlər 1 % təşkil edib.
Xidmətin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün nə təklif edərdiniz? Bu hissədən xidmət sahibləri olan respondentlər təbligatı artırmaq (tanıtım və rekomendasiya) 37%, xidmət işçiləri üçün xüsusi peşə məktəbləri açmaq 28%, peşəkar personala sahib olmaq 35%, kimi təkliflər bildiriblər.
Xidmət göstərənlər
Göstərdiyim xidmət haqqında mənə hər tərəfli məlumat veriblər fikri ilə razılaşan respondentlərimiz xidmət göstərənlər arasında 61%, fikirlə razılaşmayanlar 31%, razı deyiləm 3%, bilmirəm 1%, heç bir fikrim yoxdur deyənlər 4% təşkil edir.
İş yerdində fiziki iş şəraiti çox yaxşıdır fikri ilə razılaşanlar respodentler arasında 72%, fikirlə razılaşmayanlar 13%, tamamilə razı deyiləm 8 %, bilmirəm 4%, heç bir fikrim yoxdur deyənlər 3 % təşkil edir.
İşçilərin burda daimi olaraq iş yerlərini itirmək qorxusu yoxdur bu fikirlə razılaşanlar 22% , razı olmayanlar 60%, tamamilə razı olmayanlar 7%, bilmirəm 3%, heç bir fikrim yoxdur deyənlər 8% təşkil edir.
Bu sahəni çox sevdiyim üçün burda işləyirəm razılaşanlar 20%, fikirlə razılaşmayanlar 70%, bilmirəm 5%, heç bir fikrim yoxdur deyənlər 5% təşkil edir.
Neçə müddətdir ki, burda işləyirsiniz? Sualına xidmət göstərənlər arasından seçilmiş respondentlərin 8% 5 il, 15 % 2-3il, 25 % 1 ildən çox, 28% 6 ay, 24% respondent isə 1 ay bu işlə məgul oldugunu göstərib.
Xidmətin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq üçün nə təklif edərdiniz? 40% Peşəkar işçilər yetişdirmək, 30% personalın həyat səviyyəsini yaxşılaşdırmaq, 20% təblıgat işini yaxşı aparmaq, 10% qimətləri balanslı etmək təkliflərini bildiriblər.
Mərkəzin sədri Sevinc Kərimova layihə ilə baglı bunları ictimaiyyətin diqqətinə çatdirib: ?Layihənin məqsədi turizm obyektlərində xidmətin vəziyyətini tədqiq etmək və aidiyyatı dövlət qurumlarına:
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinə
2. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinə
3. Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinə
təkliflər təqdim etməkdir. Bu il dövlət başçısı tərəfindən ölkədə ?Turizm ili?elan edilib və bununla baglı çoxlu içlər aparılır. İnanirim ki, bizim Mərkəz də oz növbəsində bu layihə ilə görülən işlərə az da olsa töhvə verəcək.?
Qeyd edek ki, layihə iyulun 11-dən başlayib və layihə çərçivəsində 600 nəfər respondent sorguya cəlb edilib.