"Kapital Bank"ın CASHBACK tələsi - "İnsanların maliyyə savadsızlığından istifadə edilərək onlar aldadılır"

img

24-04-2025 [11:28]


"Deməli, təxminən 1 ilə yaxındır ki, "Kapital Bank"ın "Birbank" kredit kartından istifadə edirəm. "ASAN xidmət"də təklif edildi və mən də hər ehtimala qarşı onu götürdüm. Vəziyyət elə gətirdi ki, hər ehtimala qarşı götürdüyüm kartı aktiv işlətməyə başladım. Sözüm onda deyil. Kartın üzərində CASHBACK yazıldığından tətbiqdə nə qədər vəsait yığıldığını axtarmağa başladım. Məlum oldu ki, heç nə yığılmayıb".

Mia.az xəbər verir ki, bunu iqtisadçı Samir Əliyev feysbuk-dakı hesabında yazıb.

O bildirib ki, bankla əlaqə saxlayıb: "Məlum oldu ki, kateqoriyanı seçməmişəm. Zəng vurduğum əməkdaşa izah etməyə çalışdım ki, bu kartı mənə verəndə, nə cashback barədə məlumat verilib, nə də kateqoriyanın seçilməsinin vacibliyi barədə. Üstəgəl, bildirdim ki, kateqoriya seçimi funksiyası bəlkə də son 1 ildə tətbiq edilməyə başlanıb. Buna qədər seçim yox idi. Ona görə müştəriyə detallı məlumat verilməli idi. Amma faydası olmalı. Öz səhvlərini həmişə kimi müştərini boyuna atmağı çıxış yolu kimi olaraq seçdilər.Təəssüf ki, bank sektorunda istehlakçıların hüquqları kütləvi şəkildə pozulur. İnsanların maliyyə savadsızlığından istifadə edilərək onlar aldadılır".

İqtisadçı deyir ki, iİstehlakçılara natamam məlumat verməkə işlərini bitmiş hesab edirlər: "Halbuki ki məlumatın tam verilməməsi də birbaşa qanun pozuntusudur. Təəssüf ki, ölkənin 2-ci ən böyük bankı olan Kapital Bank bu yolla əlavə qazanc əldə etməyə çalışır".

Samir Musayev
MİA.AZ


Digər xəbərlər
SON XƏBƏRLƏR